Маркетингова агенция Oneupweb наскоро е публикувала резултати на изследване за това какво всъщност клиентите очакват от Интернет магазините, които посещават (оригинална статия е на този адрес: http://www.oneupweb.com/landing/10_usability_study/, или на този адрес, ако първият не се отваря: http://www.getelastic.com/customer-expectations/)

1. Достъпна информация за цена и доставка – 95.5%
2. Надеждност на магазина – 76.5%
3. Показване на продукти на главната страница – 70.8%
4. Визуална привлекателност – 66.7%
5. Информация за всички разходи – доставка, данъци, мита, такси – 59.1%
6. Възможност за търсене по сайта – 48.2%
7. Политика за конфиденциалност – 45.5%
8. Отзиви от други клиенти – 40.9%
9. Служба за онлайн поддръжка – 32.5%
10. Връзки към социални мрежи – Facebook, Twitter..- 22.7%

Няма да превеждам цялата статия, но само ще коментирам резултатите. А те са много показателни. Помните ли какъв беше случаят с Пешо, който сваля HR-та?

1. Първо гледаме по цена.
2. След това започваме да гледам за доставката – колко бързо, колко струва…
3. Дали можем да им вярваме – има ли отзиви…

Т.е. – след цена и доставка, първото нещо което гледат клиентите е дали могат да имат доверие на магазина.

Един от големите минуси на интернет магазин е, че няма пряк контакт между търговеца и клиента, няма възможност физически да се пипнат продуктите. Пак и всеки е чувал за най-разнообразни измами в Интернет.

Затова трябва много внимателно да подходим към въпроса за доверие, ако искаме да изградим продаващ Интернет магазин. Без доверие няма продажби.

Повече информация за това как да изградим доверие ще обсъдим на уебинара „Създаване на интернет магазин по метода „от продажбите“


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin