Като кажем пари – първото нещо което се представяме са банкнотите. Някой ще си представи долари, друг евро, трети левове, но определено ще бъдат банкноти. Асоциацията е много силна. И затова често се използва в рекламите за привличане на внимание.

Наскоро намерих нов „екземпляр“ на реклама с използване на банкноти – имам вече една скромна колекция.


Става дума за бързи заеми, като забележете че от задната страна има и индикатор за проследяване – промо код.

Който е бил на семинара за ефективна реклама и много-стъпкови продажби знае, че тези индикатори помагат реално да разберем доколко ефективна е тази реклама. В случая – чрез този промо код, даващ намаление за административни такси.

А Вие използвате ли индикатори за ефективност във Ваши реклами?

Другите примери за използване на банкноти в реклама можете да ги видите ето тук:


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin