Най-накрая, след като успях да събера няколко кила най-различни реклами, успях да намеря една листовка която да отговаря на принципа за ODP – предложение, ограничение, призив за действие.

Става дума за кроасани http://www.paindeparis.eu/.

Ето я самата листовка:

Задната й страна:

Ограничението:

форма за събиране на контакти.

Първо комплиментите:

  • Както виждате – има ги и трите елемента. Предложението – „Купи 1 и получи 1 безплатно“, ограничението – „До края на 2012 година… до изчерпване на количествата за деня“, призив за действие – „Заповядайте на закуска ….. купи 1…“
  • Има голяма снимка на продукта който се предлага
  • Указани са всички адреси на магазините
  • Има допълнителна информация,любопитна за клиентите – готвача е френски майстор-готвач с над 30-годишен опит, заедно с неговата снимка
  • Работа с емоции – „… осигуряват неповторимия вкус….. Веднага ще усетите разликата, като пробвате с истински вкус на масло
  • Опит за УТП – „..единствената френска пекарна в България, в която всичко се произвежда ръчно и на място „

Браво, моите поздравления. Според мен тази листовка ще бъде доста ефективна.

Сега, малко препоръки от мен за още по-добра ефективност:

  • Ограничението „…до края на 2012 година…“ е прекалено голямо. Ще има много клиенти които ще кажат – „а, има още доста време, ще отида утре“ и така няма да отидат. Аз бих го направил по късо – до края на септември например. Така ограничението е доста по-силно и ще има по-голяма мотивация да се посети магазина. Така или иначе тези листовки, раздадени в началото на септември, няма как да доживеят до края на месеца.А за октомври бих направил същите листовки, които да се раздават в началото на октомври и ограничението да е до края на октомври.
  • Един от принципите на реклама за директен отклик е че всяка реклама има 1 основна цел. А тази листовка има две цели – хем да те доведе в магазина, хем да ти вземе контактните данни. Една от тях страда и според мен това е формата за събиране на контакти. Т.е. – бих премахнал формата за събирането на контакти, според мен никой няма да я попълва.
  • Самата идея за събиране на контакти е похвална. Аз би предложил в самите магазини да има други листовки на които да пише нещо като „Остави име и имейл и участвай в томбола за голямата награда „безплатен кроасан всеки ден в рамките на един месец“" или нещо подобно. Според мен така събраните контакти ще бъдат доста повече.
  • Бих bold-нал, или бих променил цвята на шрифта в призива за действие „Заповядайте на“. Малко се губи на фона на бяла чиния

Аз отдавна подготвям един тренинг за ефективна реклама, тази листовка задължително ще я включа като пример.

Вие какво мислите?


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin