Един от най-ефективните инструменти за привличане на клиенти в магазин безспорно си остават витрините.

Колкото и изтъркано да звучи – ефективните витрини наистина са магнит за клиентите.

В тази връзка искам да Ви покажа епизод от един филм – „Window Wonderland“, на който наскоро попаднах. В основата на филма е борба на 2 мърчъндайзери за мястото на главен мърчъндайзер на витрините на един голям магазин в Ню Йорк.

Първо вижте епизода:

В youtube:

Във vbox7:

Първо забележете подхода към човешките ресурси – вместо директно да се избере някой, се организира състезание. И този с по-добри резултати печели. Много правилен подход.

Второ - забележете думите на управителя в началото:

- Слоун, твоята витрина беше приятна. Но само кара хората да се усмихват.
- Хубаво е, нали?
- Не и ако продължават към следващият магазин. Трябва да ги предизвикате да пазаруват

Вашите витрини само приятни ли са или все пак предизвикват хората да пазаруват?

Трето - то остана малко извън епизода, но ако погледнете целия филм – ще видите, че в магазина има план за аранжиране на витрини – веднъж на седмица. Това е оптималния живот на една композиция, след което тя губи своя ефект.

Четвърто - забележете как тяхното състезание за по-добра витрина ги кара да измислят все по-интересни композиции, и самия факт че има състезание – предизвиква интерес само по себе си.

Пето - макар и в малко романтичен контекст, забележете колко интерес предизвиква една витрина когато има движение.

Споделете – кога за последно в България сте виждали наистина интересна витрина, която ви предизвика да пазарувате?


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin