За тези от Вас които по една или друга причина не сте успели да присъствате на онлайн маратона „Машина за клиенти“ – ето Ви няколко откъса за да видите какво сте изпуснали:

Ритейл – пример на ефективни витрини:

Дву-стъпкови продажби – история за Икеа:

Конверсия пример за добра реклама, но лоша система:

Оффлайн реклама – пример на попътна реклама:

Психология в привличането на клиенти – виц в мъдри изводи:


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin