Всички ние сме свикнали с непрекъсната реклама и по-голямата й част я игнорираме.

Какво може да се направи за да може нашето послание да стигне до потенциалните ни клиенти?

Един от начините е да направим скрита реклама – като я маскираме като нещо забавно, интересно или полезно.

Искам да Ви разкажа за един такъв пример – на един ирландски хотел – Adare Manor.

Едно малко момиченце, отседнало в този хотел заедно със семейството си, е забравила там плюшеното си зайче. И вместо просто да го върнат, служителите на хотела (съвсем не случайно) са решили да направят нещо забавно.

Те са решили да положат 5-звездни грижи за зайчето, докато чака да бъде прибрано:

Повече снимки, както и реакция на хората можете да видите на тяхната Facebook страница – https://www.facebook.com/adaremanorhotel/timeline.

Тези снимки са станали толкова популярни, че информацията за тях е била публикувана на всички големи новинарски сайтове по целия свят.

И уж това не е реклама а само един забавен случай, но всъщност добре разбирате че това си е „баш“ реклама, която не само показва колко добре хотела се грижи за своите клиенти, но и какво други услуги предлага – спа център, масаж, ресторант и т.н.

И какво по-добре от това тази информация безплатно да обиколи целия свят!

Сега, ако трябва да сме съвсем честно – това едва ли е просто някаква инициатива на персонала, както се опитват да го представят. Според мен това една грижливо подготвена и извършена рекламна кампания, която е започнала от едно доста подходящо събитие – забравено зайче.

Ако решите да пробвате подобна реклама, имайте предвид следното:

1. Много е важно да следите реакцията на хората. Кампанията на този хотел е започнала чак след като те са публикували снимка за загубено зайче и тази публикация е получила много лайкове.

2. Всичко трябва да изглежда все едно е случайно, все едно е самоинициатива на персонала

3. Самият случай трябва да има силни образи – малко момиченце загубило своето зайче е доста силен образ, разпознат от повечето потенциални клиенти на хотела.

4. Демонстрацията на вашите предимства трябва да уж между другото, без натрапване, но да го има и да е ясно.

5. Няма гаранция, че ще се получи от първия път. Важно е постоянно да пробвате, да чакате удобен случай и да продължавате напред.

Ако имате опит с подобна реклама – споделете.


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin