Целта на всяка една реклама е преди всички да привлече потенциални клиенти в бизнеса. За целта рекламата трябва да изпълни 2 важни задача, в определена последователност: първо да привлече вниманието на минувач и второ – да го заинтересува с интересно предложение.

Как мислите – следните реклами справят ли се с тези задачи


Ariel винаги е бил активен от гледна точка на креативни реклами. Като например тази – която показва омекотяването на изпраните дрехи. Доста нагледно, а :)


А в този случай те подхождат още по-креативно, създавайки интересно рекламно решение за магистрали. Страхотна идея!


В света на спортните стоки един от безпорните лидери в реклама е Nike. Вижте например тази реклама, която показва колко близо до природата са продуктите на Nike.


Adidas не остават назад, като създават билборд от цветя и растения, със същото послание:


Вижте колко нагледно е показан крайният резултат от използването на тези дъвки – оооооогроомни балони :)


А тук виждаме един интересен подход към привличането на внимание – център за борба с рак в Австралия предупреждава.


Фитнес клубовете също се борят за клиенти, като основната насока на рекламите и вталяването и отслабването – големи проблеми при съвременен начин на живот. Толкова големи че чак билборда не издържа :)


Друг фитнес клуб решава нагледно да покаже колко много клиента са свалили тегло при тях, като показа през времето колко много дрехи от големи размери за изхвърлени:


При продажба на инструменти също не лесно. Различни производители акцентират върху различни предимства. Например Craftsman акцентира върху якостта на техните инструменти, и то как!


Докато другите се опитват да акцентират върху това колко лесно са тейните инструменти за използване:


При кухненските уреди явно има често-срещнат проблем с чупенето на дръжки – Prestige са показали много нагледно колко здрави за техните дръжки :)


За всички хора страдащи от косопад – много нагледна илюстрация на проблема и възможност за решение :)


А McDonalds са решили да покажат своите пържени картофки по един малко „футуристичен“ начин :) За всички гладни инопланетяни :)


Една датска фирма за недвижими имоти е предприела един интересен начин за привличане на внимание към отдавани от тях офиси :


В света на колите Smart винаги са се отличавали с креативен подход към рекламирането. Тук виждате тяхната рекламна кампания която оборва един от основните доводи против техни коли – че са малки. Съответно те по доста креативен начин показват че „малкото е красиво“:


Социалните реклами също се опитват по всякакъв начин да привлекат внимание към остри проблеми – като например за вреда на тютюнопушене:


Като говорим за хранителни продукти, тук на първо място говорим за вкусността. Вижте колко нагледно е показно колко вкусно е това масло :


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin