През далечното лято на 1936 един датски магазин е получил огромна партия палта. За да ги продаде по-бързо собственика се решава на един интересен ход. Той украсява с тези палта цялата сграда в която се намира магазина. Магазина му е изглеждал по следният начин:

Този ход се е оказал изключително успешен. Въпреки намесата на градската управа, която категорично не е била съгласна с този ход и даже намеса на полиция, собственика е успял да продаде всички тези палта буквално за няколко дена.

След малко по-малко от 100 години, наши дни, друг бизнес прави нещо подобно. Marks & Spencer промотират своята shwopping кампания, призовавайки хора да връщат използвани дрехи срещу ваучер за 5 паунда:

И във двата случая използването на сграда като витрина се оказва много ефективно и силно привличащо вниманието на клиенти.

Както и да го погледнем – ефекта е впечатляващ. Не мислите ли?


One Response to “Уникален мърчъндайзинг – използване на сгради”

  1. Идеята е супер,но не е приложима в БГ.В най-добрият случай да ми окачат някоя глоба.Навсякъде в Гърция китайските магазини изкарват щендери с дрехи с намаления отвън пред магазина……..и не само китайците но и гърците…….но тук при нас е почти невъзможно…….

Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin