Тези от вас, които са работили или все още работят като продавачи, сигурно се сещате за този парадокс – че колкото повече искате да продадете на конкретен клиент, толкова по-лошо се получава. Или ако силно се зацикляте върху някаква ваше хрумване – че днес задължително трябва да продам еди-какво-си, или да направя оборот точно за еди-колко-си пари. В продажбите, особено в личните продажби, има един парадокс – от една страна трябва да искаш да продаваш и да правиш всичко възможно за това. Но от друга страна това желание НЕ трябва да е насочено към конкретен клиент, да е някак си само по себе си.

Не знам дали го описвам като хората, но ако Вие разбирате за какво говоря – моля споделете Вашият опит.

Този парадокс е добре показан в следната сцена от филма „American Beauty“ – Каролин иска да продаде една къща, и това силно й личи – съответно никой не купува:


One Response to “Желанието за продажба – да, ама не [видео]”

  1. Да това е така аз лично съм го изпитал на себе си.
    В началото на моето следване продавах парфюми излизах с огромно желание на улицата
    обикалях по магазините, навсчкъде и най успешните продажби са били когато не влагам
    нищо и се поставя от страната на копувача.

Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin