Продължаваме поредицата „Да се поучим от филмите“ с продажби по метода списание Life.

Ситуацията е следнате – търговци на алуминиева облицовка за къщи се правят на журналисти от списание Life, които подготвят материал за издание „Как да разкрасим дома си“.

Избраната къща уж би трябвало да е пример за „лоша“ къща – тази без облицовка. Търговците разиграват една сценка пред дома на жената с цел да я заинтригуват. Щом жената разбира, че точно нейната къща е избрана за лоша – започват да бият емоции, и „милите“ журналисти намират начин да й „помогнат“ – нейната къща да стане пример за „добра“ къща – с облицовката.

Цялата „обработка“ на жената се базира изключително върху емоциите – как, моята къша като пример за лоша къща???? И то в списание Life???

Забележете колко по-различно търговците се държат с мъжа на „жертвата“ – конкретни доводи за това как облицовката може да им спести пари – от поддръжката, от икономии за отопление. И даже накрая им обещават бонус – градински маркуч.

Насладете се на една сцена от филм „Тенекеджии“/“Tin men“ – един от най-добрите филми за продажби:


Хареса ли Ви клипът? Абонирайте се за YouTube канал за да сте винаги в течение


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin