Един от най-ефективните начини за ценообразуването е т.н. ценови тунел, когато вместо една цена ние имаме 3 цени, и съответно 3 продукта – евтин, нормален и скъп. Повечето клиенти винаги избират средния.

Един от читателите на сайта ми прати наскоро едно страхотно филмче на National Geographics – за това как нашият мозък взима решения (Владимир – моите благодарности) . Където има страхотен пример за ценови тунел – обърнете внимание на епизода с пуканките.

Всъщност няма какво повече да Ви кажа – просто вижте това страхотни филмче:

Ако видеото не се зарежда, вижте го ето тук – http://vbox7.com/play:591766a8f0

А сега споделете какво мислите.


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin