При продажбата на обувки обикновено цялото внимание е насочено към обувките. Е, как да е иначе, нали?

И да и не. Ако вземем например нишата на младежки обувки – то там обувките далеч не са просто обувки, те са начин да изразяване, начин да бъдеш различен.

Ами защо да не им помогнем малко. Вижте колко интересни начини за връзване съществуват:

Повече примери можете да намерите ето тук: http://colorfly.wordpress.com/2006/12/06/ilmu-tali-sepatu/

А ето няколко примера на това как би изглеждало в магазина:


Това може да се използва по няколко начина.

Единният е за вътрешен мърчъндайзинг. Интересна идея е да вземете един модел и с него да направите няколко възможни връзвания. Такова изложение на обувки със сигурност ще привлече доста внимание – чрез връзките насочваме внимание към самите обувки.

Вторият е за външен мърчъндайзинг – взимате един модел, правите 10-15 връзвания и си ги слагате всички на витрината. Определено ще привлече много внимание.

Третият е като информационен продукт в замяна на контакти – нещо като „Видео курс 1001 начина да вържеш връзките“

Четвъртият е за вътрешни POS материали – във вид на листовки с полезна информация с предложения за допълнителни продукти.

Ако някой реши да опита – моля споделете после как е минало. :-)


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin