Наскоро случайно попаднах на статия с информация за отваряне на нов магазин на Виктория Бекъм.

Оказа се, че снимките са доста показателни за илюстриране на мърчъндайзинг за премиум сегмент. Всички снимки са от сайта й – http://www.victoriabeckham.com/look/doverstreet.

Забележете няколко важни момента.

1. Забележете колко малко са дрехите по сравнение с цялото пространство в магазина. Това една от най-характерните черти в премиум сегмента – фокусиране върху продуктите чрез диспропорция място/продукт. По този начин се подчертава ексклузивността на наличните продукти.

2. Забележете контекстното осветление – изключително качествено и почти за всеки продукт, плюс използването на цветови петна – черно, червено, лилаво…

3. Всички продукти са изложени на нивото на „златния рафт“ – на такава височина, на която обикновено стои върху клиенти.

4. Цялостната изчистеност на вътрешното пространство – нищо не трябва да отвлича вниманието от основните продукти.

Ако имате опит с VIP мърчъндайзинга във Вашия бизнес – споделете дали и при Вас е било така.


2 Responses to “VIP Мърчъндайзинг”

  1. Аз досега все се чудих, защо в някои магазини в мола има толкова много празно място и малко дрехи, а то било VIP мърчандайзинг. Благодаря Ви за информацията!

  2. Страхотно, в сравнение с претъпканите „разнообразни“ стоки които те карат да излезеш бързо бързо.

Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin