Идват празници – Коледа и Нова Година. Което значи, че хората постепенно навлизат в специално транс състояние за изхвърляне на много пари, наречено „празнично пазаруване“

Големият въпросът е – „Кой ще ги получи ?“.

Една от задачите както на външния така и на вътрешния мърчъндайзинг е да вкарва хората в определено състояние. Състояние с много емоции – така по-лесно се харчат парите. В това отношение големите търговски обекти имат по-специална задача.

Да видим как се справят с нея столичните молове месец и половина преди самите празници.

Sofia Mall:

Serdika Mall:

The Mall:

Е, как мислите – готови ли са?


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin