Бизнес: ритейл

Сфера: мърчъндайзинг

Описание: С един от клиентите сме направили промоция от типа: „при покупка на 2 „продукт_1″ получавате безплатно „продукт_2″ . Продукт_1 е бил разположен в една част на магазина, продукт_2 в друга (не близка).

В началото имаше надпис с формат А4 само до продукт_1. Продажбите – около 6 на седмица (доста под очаквания).

След това сложихме още един подобен надпис и до продукт_2. Продажбите са се покачили на около 10 (под очаквания).

След известно време сложихме още един надпис – този път до касовата зона. Продажбите са се покачили до 15 (почти според очаквания).

Извод: изглежда съвсем очевидно, но съм срещал подобни казуси в доста магазини. Ако имате вътрешна акция, която по някакъв начин обвързва няколко продукта – сложете съответен надпис до всички продукти участващи в акция. Както и на касовата зона, през която минават всички клиенти.


Повечето мои клиенти не искат публично да се разказва за нашето сътрудничество поради засилена конкуренция в техния бизнес (разбирам ги и уважавам тяхното решение, въпреки че много ми се иска да споделя постигнатите резултати). Но пък нямат нищо против да споделям интересни случаи и решения, стига по никакъв начин да не се споменава нито за тях, нито за спецификата на техния бизнес. Точно това и ще споделям в тази категория – реално работещи решения, идеи и инструменти, донесли конкретен резултат на съществуващ бизнес в България.


Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2011-2012 "Дукат Консулт" ЕООД, vip@bizblog.bg Създаване и развитие на свой бизнес - Привличане на клиенти и Увеличаване на продажби
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin